فعالان حوزه آموزش و مدرسه اینترنت اشیا

فیلترهای فعالان حوزه آموزش و مدرسه اینترنت اشیا

    بر اساس این معیارها :

  • شرکت های دارای دوره های جامع 

  • شرکت های با بیشترین تعداد تنوع دوره

  • مجموعه های خدمات آموزشی و تولید محتوا

 دانش‌مان اینترنت اشیاء (آکادمی اینترنت اشیا)

این مجموعه برگزاركننده دوره هاي آموزشي اينترنت اشيا  میباشد همچنین این مجموعه عنوان ریاست کمیته فرعی ISO/IEC/JTC1/SC41 مربوط به زیر کمیته تدوین استانداردهای بین المللی اینترنت اشیا را از سال بهمن ماه سال 1396 تا پایان بهمن ماه 1399 دارا میباشد. همچنین این مجموعه به عنوان مرکز تعالی اینترنت اشیاء آسیا و اقیانوسیه ITU نیز فعالیت دارد. آکادمی اینترنت اشیا برگزاری سمینارهای بین المللی به صورت وبینار و سمینار های داخلی را به صورت حضوری در کارنامه خود دارد.

IOTIC

این مجموعه برگزاركننده دوره هاي آموزشي اينترنت اشيا به صورت عمومی و سازمانی میباشد. و حمایت های شتابدهی استارتاپ ها را در تهران و شهرستان ها دنبال میکند. این مجموعه در کنار مجموعه طیف اهدافش را دنبال میکند. همچنین این مجموعه سابقه برگزاری وبینارهای داخلی را در کارنامه خودش دارد. رویدادهای سالانه به همراه نمایشگاه های جانبی در راستای حمایت از شبکه همکارانش برگزار میکند.

IoT IRAN

این مجموعه برگزاركننده دوره هاي آموزشي اينترنت اشيا به صورت عمومی و سازمانی میباشد. و حمایت از استارتاپ ها را در اهداف خود دنبال میکند. این مجموعه تا کنون بیش از 6 دوره آموزشی با عنوان IoT WAY را در کارنامه خود دارد. از دیگر دوره های مهارت محور این مجموعه میتوان به دوره های بوت کمپ اینترنت اشیا اشاره کرد. این مجموعه علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی، کتاب هایی با محوریت اینترنت اشیا به زبان فارسی نیز تالیف و یا ترجمه کرده است.

نیرا سیستم

این مجموعه برگزاركننده دوره هاي آموزشي تخصصی در لایه سخت افزار اينترنت اشيا میباشد. نیراسیستم با توجه به داشتن تجهیزات و انجام پروژه های کاری، توانسته است بسترهای سخت افزاری لازم برای آموزش های مهارت دانش آموختگانش فراهم سازد. این مجموعه برگزاری دوره های لایه سخت افزاری اینترنت اشیا را با تعاملات فی مابین با مجموعه IoTIC انجام داده است.

IoT Report

اين مجموعه به دليل سرعت اطلاع رساني محتوا به جامعه مخاطب، از شبكه اجتماعي استفاده ميكند. حفظ حريم خصوصي افراد از اولويت هاي انتخاب اين شبكه اجتماعي به عنوان بستر اطلاع رساني بوده است. اين مجموعه در تلاش هست با ارائه و گردآوري نمونه انجام موارد كاربردي، موتور محرك انجام موارد به شيوه هاي مناسب و  خوب و در نهايت بهترين تجربه ها باشد. هسته اصلي اين مجموعه از بين اعضاي كارگروه اينترنت اشيا جامعه رايانش ابري ايران، و گروه Admins شكل گرفته است. ورود به حوزه امنيت اينترنت اشيا در جلسه چهارم طرح پيشنهادي مجمع امنیت کشور كه در تاريخ ۹۵/۱۱/۲۴ برگزار شد، به تصويب هسته اصلي اين گروه رسيد.

اين مجموعه موفق به برگزاري كارگاه هاي آموزشي در حيطه امنيت اينترنت اشيا از جمله

IoT PٍENTEST شده است. و در راستاي نيل به اهداف توسعه و تقویت امنیت اینترنت اشیا در کشور در سال 98 قرارداد همكاري انحصاري 6 ساله در زمينه آموزشی و مشاوره امنيت اينترنت اشيا با شركت نوآوران ارتباطات دوران امضا كردند.

همچنين اين مجموعه علاوه بر خدمات آموزشي، تفاهم نامه اي بمنظور ارزیابی و تست نفوذ محصولات اینترنت اشیا با شرکت راسپینا نت پارس دارد.

ثبت درخواست ارزیابی و تست نفوذ محصولات اینترنت اشیا

  • تهران

 دانشجو كيت/ ديجي اسپارك

این مجموعه برگزاركننده دوره هاي آموزشي تخصصی در لایه سخت افزار اينترنت اشيا میباشد. دوره هاي لايه سخت افزار براي كانون اينترنت اشيا فرهنگسراي فناوري اطلاعات از جمله مواردي هست كه اين مجموعه در كارنامه خود دارد.

بهبود 360

این مجموعه برگزاركننده دوره هاي آموزش هاي كاربردي اينترنت اشيا و مهندسي رديابي میباشد. مدرس اين دوره به صورت اختصاصي بيش از 10 سال تجربه در زمينه مهندسي رديابي و راهكارهاي RFID را دارد ايشان همكاري با مجموعه والمارت بزرگترين خرده فروشي جهان را در كارنامه خود دارد.

توسینسو

این مجموعه كه قبلا با برند itpro و با جمعي از فعالان حوزه شبكه فعاليت ميكرد پس از جدا شدن اعضاي هسته اصلي با برند توسينسو فعاليت خود را ادامه داد. آموزشهاي ارائه شده توسط اين مجموعه شامل حوزه اينترنت اشيا و در قالب فيلم هاي آموزشي ميباشد.

علوم نوین امیرکبیر

این مجموعه دوره آموزش شبیه سازی اینترنت اشیا در قالب پكيج هاي اموزشي ارائه ميدهد. و تولید محتوای آموزشی در حوزه اينترنت اشيا را در كنار ساير حوزه هاي آموزشي انجام ميدهد.

  • واحد آموزش های آزاد: تهران

    واحد آموزش های سازمانی: تهران

فرادرس

این مجموعه آموزش هاي موردي اینترنت اشیا را در قالب پکیج های آموزشی ارائه ميدهد.

کانون شهر هوشمند فرهنگسرای فناوری اطلاعات

اين كانون در نيمه دوم سال 1397 به پيشنهاد تعدادي از فعالان حوزه آموزشي شهر هوشمند تشكيل گرديد. تا كنون اقدام به برگزاري سمينارهاي آموزشي و مهارت محور و همچنين شركت در نمايشگاه هاي شهر هوشمند را به همراه معرفي محصولات استارتاپي، در كارنامه خود دارد.

Learn IoT

توليد محتواي آموزشي در حوزه اينترنت اشيا توسط اين سايت از شهر اهواز انجام شده است.

فرين مديا

این مجموعه آموزش هاي موردي اینترنت اشیا را در قالب پکیج های آموزشی ارائه ميدهد.

اگر اطلاعات شما در اینجا درج نشده است به ما اطلاع دهید .